Záruky chuti a kvality

100 % záruka chuti a vrátenia peňazí
Haffit sme vyvinuli tak, aby akákoľvek kombinácia surovín bola vždy chutná a výživná. Keby napriek tomu vášmu psovi Haffit nechutil, vrátime vám peniaze. Stačí do 10 dní od doručenia objednávky vyplniť jednoduchý formulár v sekcii Môj účet – Reklamácie a odoslať zvyšok krmiva späť k nám. Vraciame sumu v maximálnej hodnote objednávky zníženú o množstvo, ktoré chýba. Záruka platí na prvý nákup a len raz v rámci používateľského účtu.

Vždy čerstvo pečené
Môžete sa spoľahnúť, že Haffit k vám odchádza vždy čerstvý. Nepoužívame žiadne konzervanty a chémiu a zakladáme si na prirodzenej chuti a vôni špičkových surovín v potravinárskej kvalite. Príprava nám zaberie nejaký čas, preto balík odosielame do troch pracovných dní od vašej objednávky.

Na mieru – aký pes, taký Haffit
Každý Haffit je iný a pripravený presne na mieru vášmu maznáčikovi. Zostavujeme ho podľa jeho aktuálnych nutričných potrieb zo surovín, ktoré ste vybrali. A rastie spolu s vaším psom – od šteňaťa po seniora. Náš tím veterinárov a nutričných špecialistov vie, čo je pre neho najlepšie.

Ručne pripravené
Haffit vyrábame a pripravujeme sami ručne vo vlastnej potravinárskej prevádzke v Sezemiciach pri Pardubiciach. Kombinujeme, pečieme a starostlivo dávkujeme vyvážené porcie krmiva na každý deň. Haffit potom balíme do jedinečných škatúľ s menom a fotografiou vášho psa a jeho osobnou odmerkou a príručkou.

Vlastná výroba – viac než 25 rokov skúseností na trhu s krmivami
V našom tíme máme veterinárnu lekárku, nutričnú špecialistku a ďalších kvalifikovaných pracovníkov. Na trhu s krmivami sa pohybujeme viac ako štvrťstoročie a tieto dlhoročné skúsenosti využívame na výrobu vlastného suchého krmiva. Vďaka tomu môžeme 100 % zaručiť kvalitu a chuť kombinovaných surovín. Spoľahnite sa na to, že váš pes dostane to najlepšie.

Svoju prácu vykonávame s láskou ku psom a k ich starostlivým pánom. Aj napriek maximálnemu úsiliu však môžu nastať dôvody na reklamáciu, a to napríklad pre poškodenie balíka pri preprave. Ak takáto situácia nastane, budeme ju s vami osobne bezodkladne riešiť, a to vždy na vašu maximálnu spokojnosť. Ak chcete reklamovať konkrétne krmivo, stačí vyplniť a odoslať jednoduchý formulár v sekcii Môj účet – Reklamácie.

MÁTE OTÁZKU KU KRMIVU? KONTAKTUJTE NÁS!

+421 919 492 389
(PO-PIA 7-15:30)
X

Prihlásenie

Zabudli ste heslo?
Zašleme vám nové na vašu e-mailovú adresu